ikkas

Dagens goda gärning - stelkrampsvaccin till 95 små barn - check!!

Publicerad 2012-04-19 23:03:15 i Bla Bla Bla...,

Tittade in hos hejaabbe.com och såg något fantastiskt. Genom att kopiera en text och publicera på sin blogg kan vem som helst vara med och hjälpa 95 barn. 95 barn kan bli vaccinerade mot stelkramp för varje blogginlägg som görs i liknande stil med detta inlägg som jag gör nu. Snacka om att på enkelt sätt kunna göra dagens goda gärning!
Alla som har en blogg och läser här - var en hjälte för en liten stund du också!
Posta ett inlägg och kopiera delar av, eller hela, texten från länken som jag postat längre ned i mitt inlägg och bli en hjälte med hjälp av Apoteket Hjärtat.



Har du en blogg och vill vaccinera ytterligare 95 barn? För varje bloggare som publicerar den här bloggposten mellan 16 april och 13 maj så skänker Apotek Hjärtat 95 stelkrampsvaccin. Läs mer och hämta bloggmaterial påunicef.se/sprid-budskapet/bloggkampanj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ikka

Hej! Jag skriver om ditt och datt - eller kanske snarare om mitt och katt, för att vara mer specifik. Den här bloggen handlar om min tid på jorden, om allt mellan himmel och hav. Katter, trädgård, husliv och en salig blandning med sånt jag känner för att berätta om. Välkomna till mig!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela