ikkas

Ryggen börjar funka igen...

Publicerad 2011-04-02 00:12:23 i Bla Bla Bla...,

Gårdagen och dagen för det var inte så roliga med min rygg kan jag säga. Dikoflenak och alvedon blev rådet från läkaren, tre gånger dagligen. Det ihop med att ta det lite lugnt och inte anstränga mig för mycket, träna om och när jag kände att det funkade. Än så länge har jag inte gjort det, men tänkte göra ett försök på söndag eller ev. i morgon.
Det är skönt att ryggen mår bättre igen i alla fall, det ökar ju förutsättningarna för att få njuta av helgen och kunna ha kraft att starta om på nytt med ny kraft och energi på måndag...
Satsar på det.
På det och att snart komma i säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ikka

Hej! Jag skriver om ditt och datt - eller kanske snarare om mitt och katt, för att vara mer specifik. Den här bloggen handlar om min tid på jorden, om allt mellan himmel och hav. Katter, trädgård, husliv och en salig blandning med sånt jag känner för att berätta om. Välkomna till mig!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela