ikkas

Den rastlösas melodi..

Publicerad 2007-10-27 15:36:33 i Egen Poesi,

Den rastlösas melodi


Det kliar

Det skaver

Det pirrar

Det rycker i hela mitt sinne.

Måste hoppa

Måste skutta

Måste sjunga ut högt

Måste få ut min energi.

Här finns inget

Nej, inget som lockar.

Vill bjuda upp till dans

Vill skratta

Vill leka

Vill lägga min kärlek på.

Ensam i min känsla på denna plats

Ensam i mig själv.

Finns där någon?

Någon som vill gnola.

Gnola den rastlösas melodi med mig?

Skriven rakt upp och ned här i bloggen av mig, den 27/10 - 07.


Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2007-10-27 16:08:38

ska nog kolla reprisen imorgon ändå

Postat av: Emilix

Publicerad 2007-10-28 20:00:58

Bra! :) :) :)

det där med dagar är lätt att förväxla... Och som kronan på verket ska man mixtra med klockor hit och klockor dit. Man blir ju virrig av mindre ;)

På din fråga om sminkning av blogg. så har jag ett tips: http://www.blogsoft.se/lathund%20stilmall.pdf
där finns lite att börja med. Jag tycker mest att det e roligt att pilla. och har nu blivit ganska nöjd med utseendet på min blogg.
Om jag kan, så hjälper jag gärna. Jag är dock glad amatör på dataspråket ;)

Visste e det innehållet som räknas. Men första intrycket ska alltid vara topp! ;)
Lycka till! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ikka

Hej! Jag skriver om ditt och datt - eller kanske snarare om mitt och katt, för att vara mer specifik. Den här bloggen handlar om min tid på jorden, om allt mellan himmel och hav. Katter, trädgård, husliv och en salig blandning med sånt jag känner för att berätta om. Välkomna till mig!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela