ikkas

En drömmarnas trädgård....

Publicerad 2014-06-04 21:16:51 i Trädgårdskärlek,

Tja, något sånt här går jag lite och fantiserar om...
Chelsea Garden stod det på fotolänken - googlade på någon blomma eller trädgårdsinspiration i början av året och föll över detta foto. Sparade som minnesbild för mig själv.

Något hörn i trädgården går kanske att få till något liknande, på sikt...
Runt den älskade pärlbusken kanske, visserligen vill vi gärna ha gullregn eller blåregn i trädgården också på sikt. Inget är omöjligt! Men allt har sin tid i en trädgård....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ikka

Hej! Jag skriver om ditt och datt - eller kanske snarare om mitt och katt, för att vara mer specifik. Den här bloggen handlar om min tid på jorden, om allt mellan himmel och hav. Katter, trädgård, husliv och en salig blandning med sånt jag känner för att berätta om. Välkomna till mig!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela