ikkas

Borås djurpark...

Publicerad 2011-05-14 11:53:35 i Bla Bla Bla...,

Vi var ju på Borås djurpark på annandag påsk.
Så här såg det ut där;
En jättevacker och härlig dag.
I dag ska vi hämta min 9-årige killkusin. Han fick i födelsedagspresent att gå på bio eller Lek och Buslandet med oss. Han valde det sistnämnda. Så en dag med full fart väntar alltså. Just nu tvättar vi och färdigställer hemmet, dammsög gjorde jag i går, så som man inte helt fullt ut hinner till vardags när båda två jobbar heltid eller mer. Min kära man jobbar ju som en tok på flygplatsen igen, ingenting på CityMail längre. Tur är nog det också, han är fullbokad redan som det är nu. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ikka

Hej! Jag skriver om ditt och datt - eller kanske snarare om mitt och katt, för att vara mer specifik. Den här bloggen handlar om min tid på jorden, om allt mellan himmel och hav. Katter, trädgård, husliv och en salig blandning med sånt jag känner för att berätta om. Välkomna till mig!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela