ikkas

Delphine, du fattas mig...

Publicerad 2008-07-30 17:06:01 i Bla Bla Bla...,

Jag har till och från under våren samt sommaren testat att gå in på en bloggerskas sida som jag hållt väldigt kär ända sedan jag började upptäcka det här med att blogga. Men hon verkar ha bommat igen sin sida för allmän insyn. Ett val som jag mycket väl kan förstå, även om jag för min egen skull tycker att det är synd. Denna bloggerska skriver så fantastiskt vackert, djupt, innerligt, mystiskt och intelligent - som den ljuvaste musik du kan tänka dig, fast med dina ögon som ingång till hjärnkontoret i stället för dina öron.

Om du fortfarande kikar in hos mig i bland, Delphine, så vill jag bara att du ska veta att du och din naturliga, fängslande, fallenhet för att skriva intressant fattas mig. Jag har hittills inte stött på någon som skriver så som du gör, åtminstone inte utan att det låter krystat eller blir meningslöst.
Någon gång i framtiden kanske våra vägar i "bloggvärlden" möst igen. Ta hand om dig tills dess.

Kommentarer

Postat av: blinka

Publicerad 2008-07-30 18:26:41

hmmm, skumt att de inte funkar :-S Vet inte va det kan vara för knas. jaja, vi kan juh tjata genom gb-inlägg som du nyss gjorde så...





ååååh lyllos har du fått träffa lilla V. Hihi

43 cm lång bara. Oj oj...

Måste vart mysigt o få se henne. hihi



Hahaha, eller hur! Bilden på oss i vecka 16 var lite smårolig. thihihi... Hänt mnkt med magen min nu. =)



puss o kram!

Postat av: Linda

Publicerad 2008-07-31 16:55:33

jo det skulle väl kunna gå bra. Jag gör nått i den stilen... men har du nått foto du vill att jag ska utgå ifrån eller vill du bara ha olika fält som är tecknade? för har man bara "fyrkantiga" fälg kommer det inte se ut som en solnedgång. Jag kommer ju göra så att de suddas ut. men ändå...

En idé är ju att man sätter fast bilden så att man inte behöver trixa med att passa in bakgrunden efter sidan. Eftersom den blir längre ju mer inlägg du har.

Postat av: blinka

Publicerad 2008-08-02 11:17:48

Hmmm, mkt mysko. :-(

Aja, så är de.... hehehe





Jaaa, jag har sett bilderna o de är en jääääkla förändring o mer lär de bli. hihi

Har inte gått upp något än men magen har juh växt så. hihi

Ultraljud nu på måndag, lääängtar o är nervös men de ska nog gå bra. :)



Förstår att du längtar själv... Det är verkligen mysigt o bli med barn o få barn är nog ännu mysigare. hihi



Ta hand om dej! Pussa

Postat av: Mindy

Publicerad 2008-08-02 21:12:38

Delphine, vilket fint namn! Aldrig läst hennes blogg, dock, eller ens hört talas om. Synd, tycker jag, med tanke på din beskrivning...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ikka

Hej! Jag skriver om ditt och datt - eller kanske snarare om mitt och katt, för att vara mer specifik. Den här bloggen handlar om min tid på jorden, om allt mellan himmel och hav. Katter, trädgård, husliv och en salig blandning med sånt jag känner för att berätta om. Välkomna till mig!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela