ikkas

Alexandra Pascalidou...

Publicerad 2008-12-23 11:00:23 i Bla Bla Bla...,

Jag läser ovanstående kvinnas blogg lite då och då - ett par gånger i månaden, ibland mer. Skrev en kommentar för ett par dagar sedan, då min pappa skulle fyllt år, till en annan läsare som hade en tuff jul att vänta. Nu i dag när jag var inne för att ströläsa lite i bloggen fick jag syn på mitt namn. Alexandra hade skrivit ett inlägg om mig, sin jul och lite annat. Tack för det, det värmde!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6247567

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ikka

Hej! Jag skriver om ditt och datt - eller kanske snarare om mitt och katt, för att vara mer specifik. Den här bloggen handlar om min tid på jorden, om allt mellan himmel och hav. Katter, trädgård, husliv och en salig blandning med sånt jag känner för att berätta om. Välkomna till mig!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela